• zd1.gif
  • zd2.gif
  • zd3.gif
  • zd4.gif
  • zd5.gif
  • zd6.gif
  • zd7.gif
  • zd8.gif
  • zd9.gif
SZKOŁA PODSTAWOWA w GÓRNIE im. Janusza Korczaka
ul. Szkolna 1, 26-008 Górno, tel. 41 302 30 02, NIP 657-23-21-010
W ramach realizacji projektu w bieżącym miesiącu odbyły się różnorodne zajęcia. Uczniowie
klas 5b i 2a oraz uczestnicy zajęć świetlicowych odbyli lekcje z bezpieczeństwa na drodze.
Poznali znaki drogowe, które są tak ważne w ruchu drogowym i pieszym, oraz przypomnieli
sobie zasady poruszania się po ulicach. Uczniowie klasy 8 wzięli udział w zajęciach z
wykorzystaniem klocków STEM. Pracując w grupach, stworzyli różne ciekawe formy
(budowle, mosty itp.) Działanie te miały na celu kształcenie wyobraźni przestrzennej oraz
doskonalenie umiejętności pracy w grupie. Klasa 7b tworzyła układy elektryczne z
wykorzystaniem gotowych schematów z zestawu "Sekrety elektroniki”.
#laboratoriaprzyszłości.
 

W ramach realizacji projektu Laboratoria Przyszłości uczniowie klasy II B na zajęciach utrwalali umiejetność bezpiecznego poruszania się po drodze. Na lekcji wykorzystane były duże , stojące znaki drogowe .

 

/Edyta Pawleta/

 

KLASA 4 przygotowała autorski lipdub do piosenki Farell'a "Happy" pod roboczym tytułem "We are happy from Górno". Przy realizacji wykorzystano kamerę GoPro, którą szkoła otrzymała w ramach projektu #LaboratoriaPrzyszłości.

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fyoutu.be%2FremcL29nrSU%3Ffbclid%3DIwAR1VFOGkG0u2WzLvkh_dygm4DpTMHaz_F7mTUjg2BDlGFk0Wo1PiqXDzAxw&h=AT3Rh_5OwIJdjTfRLnYX1P0VSWDtEZyNK1fTdKemDpXInf7YW5Ts_m1SbA3qstJoXzJsxsKR8hW1cbhaZla8jYUQjydPzP9igeQIILZDffwh9YEwiIPbTC91mIW9yyOKux8OLg

 

/Joanna Czernikiewicz - Fałdzińska/

Laboratoria przyszłości 07.10.2023, 20:00
 
W ramach realizacji projektu Laboratoria przyszłości uczniowie klasy 8 uczestniczyli w na lekcji
wychowawczej w zajęciach z wykorzystaniem klocków STEM. Pracując w grupach stworzyli różne
ciekawe formy (budowle, mosty itp.) Działanie te miały na celu kształcenie wyobraźni przestrzennej
oraz doskonalenie umiejętności pracy w grupie.
 
 
 
/Iwona Kot/